Freitag, 20. Januar 2017

creative friday #171 - Text im Fokus



2 Wochen sind vorbei und  heute startet eine neue challenge bei





http://creativefriday.blogspot.de/





mit dem schönen Thema



Text im Fokus






 

Und hier seht ihr meinen Beitrag.
Ich habe mir mit einer Stanze eine Kleeblatt-Schablone gemacht und mit farbigen Stempelkissen getupft.












Und schaut mal beim Designteam vorbei,da gibts noch mehr schöne Ideen!




challenges:

paper players











heartful stamping "heat embossing"

crafting when we can "AG"

happy little stampers - selfmade stencil













the sketchy challenge "AG"









stamps:Renke
cs: SU
colors: SU, Versamark
rhinestones: from stock
others: embossingpowder black

Kommentare:

  1. Wonderful card...love the stenciling as well as the cool way the sentiment is oriented! Thanks for sharing this with us this week at the Paper Players!

    AntwortenLöschen
  2. A wonderful CAS card and I love the way you've stamped the sentiment. That's a gorgeous shade of green too.
    Thanks so much for playing along at Happy Little Stampers, Anita x

    AntwortenLöschen
  3. Congrats on making Top 3 at my heARTful stamping challenge last week - love your CAS card with embossing.

    AntwortenLöschen
  4. Just adore the stamping techniques love it thank you for joining us in the Sketchy Challenges :)

    AntwortenLöschen
  5. What a stunningly beautiful, simple design!
    I just love it!
    Thanks so much
    Chrissie HLS CAS DT

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate