Freitag, 30. Dezember 2016

Haus in rharbaberrot und jade

Heute mal Weihnachten in untypischen Farben  ...








challenges:

The crafty addicts "AG opt. let it snow"

crafty hazelnuts christmas "use a sentiment"

my time to craft " christmas but none traditional colours"

diecut divas "layer-it"

creatalicious "AG opt. christmas"







stamps: inkystamps,SU
cs: SU
glitterpaper: from stock
colors: Versamark
twine: SU
star sticker: from stock
others: embossingpowder gold and white, charlie und paulchen die, dimensionals

Kommentare:

  1. das blaue wäre dann so meins ...das andere ist totale geschmacksache ...nicht böse sein ...lg und starte gut ins neue jahr ulla s

    AntwortenLöschen
  2. Bin gerade am dahinschmelzen!!! Die sind genial!!! Darf ich sie mir abgucken???
    LG Rosi

    AntwortenLöschen
  3. Cute, thank you for sharing with us at The Crafty Addicts - good luck
    Lyn - DT

    AntwortenLöschen
  4. Lovely cards!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional Christmas” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)


    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy the past couple of weeks…

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate