Montag, 3. August 2015

Geschenkset

Und hier ist mein zweiter Beitrag zu diesem tollen Set




Ich habe kleine Geschenke gemacht die einen kleinen Spruch-Anhänger erhalten haben..
( ein kleines Tütchen mit twine und Knöpfen,süsse Brausherzen,ein Reagenzglas mit Pailetten) 






challenges:

crafty cardmakers "anything but a card"

paperminutes "Sprüche"

Pennys "use ribbon/twine"

simon says stamp "anything goes"







stamps: Stempelküche
cs,vellum: SU
colors: Memento tuxedo black
rhinestones,twine,seqins,buttons,hearts,test tube,cellophane bag,gem: from stock
others: Spellbinders,PTI die,Wplus9 tagdie

Kommentare:

  1. Tolle Minigeschenke! Ich bewundere so süß verpackte Sachen immer total.

    AntwortenLöschen
  2. Very Creative- thanks for sharing with us at Penny's Paper-Crafty.
    Amy-DT

    AntwortenLöschen
  3. What great creations.
    Thanks for joining us at Penny's Paper Crafty, hope to see you again soon
    Hugs Sharon DT
    http://ewe2cancraft.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  4. Adorable little mini gift!! So fun!!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    hugs...
    Melissa

    AntwortenLöschen
  5. These are really cute and fun!! Thanks for joining us at CCM&M this time!! Cxx

    AntwortenLöschen
  6. Lovely gifts. Thanks for sharing them with us at Crafty Cardmakers and More. Mary

    AntwortenLöschen
  7. Gorgeous creations, thanks for sharing at CCM&M.
    Hugs Julie xxx

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .* knuddel *
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate