Freitag, 29. August 2014

Struktur bei creative friday...ohne Text


...erstmal,vielleicht setzte ich ihn später innen rein. Aber ich wollte nicht mehr von dem tollen Hintergrund verdecken!





2 Wochen sind schon wieder vorbei und heute startet eine neue challenge bei







http://creativefriday.blogspot.de/







mit dem schönen Thema









STRUKTUR
(benutzt Strukturpaste,embossing...was euch so einfällt)










Und hier seht ihr meinen Beitrag
Ich habe mich für eingefärbte Strukturpaste entschieden.












challenges:
















simon says stamp "anything goes"

allsorts "bright sunshiny colours"






stamps: purple onion
cs: SU
colors: SU,Versamark,Prismacolor
sequins,pearls,floss,embossingpaste: from stock
others: stencil from craft emotions, Spellbinders,dimensionals

Kommentare:

  1. Lovely colours! Thank you for sharing at Allsorts this week!

    AntwortenLöschen
  2. Great stencil work and lovely colours as well,thank so much for joining in my Sunshiny theme at Allsorts this week.

    B x

    AntwortenLöschen
  3. This makes me smile - I love the look on the frog's face! So glad you joined us at Muse this week!

    AntwortenLöschen
  4. I love the texture on your card, Beate, and the colors are wonderful, too! Thanks for playing along with us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    AntwortenLöschen
  5. So creative & fun! LOVE the background you made!

    AntwortenLöschen
  6. Great idea to use the colorful leaves as a hiding place for your little frog. So cute!

    AntwortenLöschen
  7. What a great job you did on this card! The texture and colors are fabulous!

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate