Freitag, 6. Dezember 2013

6.Türchen


Mein 6.Türchen ist heute gleichzeitig mein DT-Beitrag für









dort startet heute eine neue challenge mit einer Farbvorgabe









Und hier ist mein Beitrag








challenges:

addicted to stamps "embossing"
fashionable stamping "in the holiday spirit"
dream valley "anything but a card"
bearly mine "christmas sentiment"





stamps: stampendous,AEH design
cs: SU
colors: SU crumbcake,Versamark
wooden stars,cord: from stock
others: embossingpowder white, embossingfolder Cuttlebug,Spellbinders

Kommentare:

  1. Auch ein sehr schönes Tag, liebe Beate. Die Zusammenstellung der einzelnen Elemente und die Farben gefallen mir gut.

    Liebe Grüsse
    Carola

    AntwortenLöschen
  2. Hach! Wieder mal ein traumhaft schönes Werk von dir!

    Viele liebe Grüße
    Sabrina

    AntwortenLöschen
  3. A beautiful creation! Very stylish in beautiful nature colours. Thanks for joining us at ATSC, Marlies

    AntwortenLöschen
  4. What a lovely card you have made here which fits perfectly the Bearly Mine Designs Challenge this week of “Christmas sentiment”. Thank you for entering and best wishes in the draw. Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team)

    AntwortenLöschen
  5. Gorgeous.

    Thanks for sharing at Dream Valley.

    Susan

    AntwortenLöschen
  6. This is the most amazing rustic beauty to it! I love everything about it...stunning!!!
    Thank you for joining us at Fashionable Stamping Challenges.
    Dot x

    AntwortenLöschen
  7. Gorgeous card - love the neutral colour shades you've used.
    Thanks for joining us at FSC
    Avril x

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .* knuddel *
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate