Mittwoch, 11. Dezember 2013

11. Türchen


Heute mal der "klassische" Weihnachtsbaum...ein bisschen aufgepeppt mit diamond glaze.










challenges:
paperminutes "typische Weihnachtssymbole" (Baum,Stern,Glöckchen)
charismacardz "all distressed" (BG made with distress-technique: Ink on the craft sheet,add water,put the paper in the color)
totally papercrafts "anything christmassy but a card"
stamping for the weekend "use some red"
CASual friday









stamps: Hero Arts,Impression Obsession
cs: SU
colors: Distress,Memento tuxedo black,Copics
bell,twine: from stock
others: diamond glaze

Kommentare:

  1. What a lovely project ! Fantastic graphic effect on your backgraound. Modern and elegant fir tree. Bravo ! It's very successful !

    Thanks for joining us at Charisma Cardz this week.

    Hugs from France.
    Catherine.

    AntwortenLöschen
  2. Der Weihnachtsbaum gefällt mir sehr gut und der HG sieht auch klasse aus. Das rote Glöckchen passt gut zu den glänzenden Kugeln.

    Liebe Grüsse
    Carola

    AntwortenLöschen
  3. So pretty! Thanks for joining us CAS-ual Fridays!

    AntwortenLöschen
  4. Gorgeous card...so beautifully presented. Thanks for joining us at TPC. Pat K x

    AntwortenLöschen
  5. Gröl, der Baum ist ja ne Wucht! Find ich sehr witzig. Irgendwie erinnert er mich an Michaela Schäfer...*schenkelklopf*
    lg
    Kati

    AntwortenLöschen
  6. Gorgeous card. Thanks for joining us at SFTW
    Hugs
    Jayne

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate