Mittwoch, 20. November 2013

Resteverwertung

Heute habe ich die umgekehrte Karte von Claudias Geburtstagskarte.Also einmal Resteverwertung *lol*
Ich kann gar nicht sagen welche mir besser gefällt *hm* DIESE, oder...






























Einreichen möchte ich das Kärtchen bei


sisterhood of crafters "embossing"

addicted to stamps "deine Lieblings-punches und dies"

challenge4everybody "anything goes"

Penny's "anything goes"







stamps: Hero Arts
cs: SU
colors: Distress  
rhinestones: fromstock
others: darice embossingfolder,kesiart metaliks

Kommentare:

  1. Simply FABULOUS!!! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘EMBOSSING’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    AntwortenLöschen
  2. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "Anything Goes” challenge & good luck in the draw…
    Hope to see you again in our new challenge on Wednesday.

    Hugs,
    Melanie
    (DT Penny's Paper Crafty Challenges)

    AntwortenLöschen
  3. Gorgeous card. Love the embossing with the accent embellishments. Thanks so much for playing along with us in The Sisterhood of Crafters in our Embossing Challenge.

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate