Freitag, 15. November 2013

Gastdesigner zum 1.Geburtstag bei KIS

                                     KIS feiert seinen 1.Geburtstag

                             HAPPY BIRTHDAY


Und ich wurde eingeladen zur Geburtstagsparty und darf ein Kärtchen als Gastdesigner beisteuern!
Der Sponsor heute ist Alleywaystamps,und da ich diese Stempel sehr gerne mag,habe ich sie auch direkt eingesetzt!






                             Das Thema ist heute diese Farbvorgabe










                            Und hier ist mein Kärtchen









Ausserdem möchte ich mein Kärtchen einreichen bei

TAWS














CAS on sundays "one-layer-card"








stamps:  TAWS,lawn fawn
cs: SU
colors: Memento tuxedo black, Copics
rhinestones: from stock
others: stickles

Kommentare:

  1. This is so adorable!! I love how you used the colors.. that background set with the bird is perfect! So adorable! HUGS

    AntwortenLöschen
  2. That's a terrific card with the colorful dots and sweet little bird! Thanks for joining us at the TAWS BE Inspired challenge!

    AntwortenLöschen
  3. Such a CUTE card!! :) Thanks for playing with us at CAS on Sunday!

    AntwortenLöschen
  4. totally cute images and much dots in colors...lovely CAS design..wie geht es dir...

    I see your card on CAS on Sunday Challenge and I join there too...if you would like to see my card is #46, would be glad if you like to leave me some love...big hugs from Germany, Monika

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate