Freitag, 29. November 2013

Frohes Fest

Heute ist ein Kärtchen nach der Inspiration von case study enstanden














und in der Farbkombi von colorthrowdown














ausserdem passend zu:


totally papercrafts "ho,ho,holidays"

heck of a challenge "in the frame"

toptip tuesday "be krafty"

shopping our stash "holiday or winter"

stampavie and more "christmas"

charismacardz "christmas"

Stempelsonne "frohe Weihnachten"






Und hier ist mein Kärtchen...heute kein besonders gutes Foto,da ich drinnen fotografieren musste! November halt...ständig dunkel!





























stamps: Art impression.AEHdesign,Hero Arts
cs: SU
colors: SU gumball green,Versamark
bells,wire,rhinestone,cord: from stock
others: MFT dienamics,Sizzix embossingfolder,dimensionals

Kommentare:

  1. Very pretty! Love that staggered embossing and the sweet trees! Thanks for playing the Color Throwdown!

    AntwortenLöschen
  2. I like your take on the Muse's card - these colours are lovely! Love the texture too!

    AntwortenLöschen
  3. Hi,

    gefällt mir ausgesprochen gut, dein Weihnachtskärtchen! Farbe, Aufteilung und Dekoration, klasse gemacht!

    Mona

    AntwortenLöschen
  4. Lovely design! Thanks for joining us for the Color Throwdown!

    AntwortenLöschen
  5. Super use of texture and details! Thanks for joining us at Shopping Our Stash!

    AntwortenLöschen
  6. I love the embossed background & your use of negative space. Thanks for playing along at CASE Study this week!

    AntwortenLöschen
  7. I love your take on the challenge. The kraft with the green stripes is stunning and - that bitty bow with the jingle bell is just the cherry on top!

    AntwortenLöschen
  8. ein wunderschöner Karte danke für deiner Teilnahme bei stampavie and more

    AntwortenLöschen
  9. Love how you used the colors and inspiration!! Love the embossing, bow, and bell! Thanks for joining us at CTD!!

    AntwortenLöschen
  10. Huhu, sorry, dass ich etwas spät dran bin mit meinem Kommentar. Die Karte gefällt mir ausgesprochen gut. Sieht einfach toll aus mit dem geprägten Mauerwerk. Vielen Dank für deine Teilnahme bei HOA challenge!
    ;-) Alex H.

    AntwortenLöschen
  11. Beautiful holiday card and a great use of the throwdown colors! So happy to see you in the gallery this week!

    AntwortenLöschen
  12. So fun to see how you were inspired!
    Thanks for playing with us at CASE Study!

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate