Montag, 7. Oktober 2013

Geburtstag einer lieben Nachbarin

Ich bin zum Geburtstagsfrühstück bei einer lieben Nachbarin eingeladen, und dafür habe ich eine Kleinigkeit gewerkelt.Das Kärtchen ist aus dem Fundus und ich habe es euch schonmal gezeigt.
Die Seife ist eine Granatapfelseife...ein bisschen hübsch verpackt.

Diese Idee habe ich von meiner DT Kollegin Marion,die mir so etwas auf dem MEKKA geschenkt hatte.Vielen Dank auch dir nochmal für die Inspiration.






















Einreichen möchte ich die Seifenverpackung bei



friday mashup















Here's your Mashup Challenge:
  1. Create a project with "Ripped paper."
  2. Create a project with a "a fussy cut image." (Cut something out)
  3. Or Mash it Up and create a project "with some Ripped paper & something Fussy Cut."







stampavie and more "flowers"

toptip tuesday "flowers"

simon says stamp "dotty"

allsorts "autumn colors"





stamps: Stempelbar
cs: recycled currugated cardboard , SU
pp: from stock

colors: Memento rich cocoa
pearls,charm,twine: from stock
others:spellbinders,EK Success punch, Magnolia die,MFT dienamics

Kommentare:

  1. Lovely flowers and colour. Thanks for joining Top Tip Tuesday. Elaine

    AntwortenLöschen
  2. Really cute and pretty little gift set.
    Caroline xxx

    AntwortenLöschen
  3. Die wunderschön verpackte Seife passt perfekt zu der zauberhaften Karte, Deine Nachbarin wird sich riesig darüber freuen.

    Herzliche Grüße
    von Anke

    AntwortenLöschen
  4. Very cute packaging! I love the double ripped layer, including the corrugated cardboard - very nice! Thanks for joining the Friday Mashup this week.

    AntwortenLöschen
  5. Gorgeous neutral palette. Love your use of dots. Thanks for playing along with us in the WE'RE GOING DOTTY Challenge over at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    AntwortenLöschen
  6. These are wonderful!
    Thanks for joining us at Stampavie and More.
    Anne

    AntwortenLöschen
  7. Beautiful card and I love how you've decorated the pretty box.
    Thanks for joining in with us for our ‘Flowers’ challenge at Top Tip Tuesday
    Hugs
    Annette
    Netty's Cards
    Proud to design for :
    Top Tip Tuesday,
    ABC Christmas Challenge,
    As You Like It Challenge,
    Pink Gem Designs,
    The Stamp Basket, and
    Stamp Fairy.

    AntwortenLöschen
  8. Very lovely, love the whole package :)

    Thanks for joining us at The Friday Mashup!

    AntwortenLöschen
  9. What a pretty way to decorate that box! Thanks for playing along with the Friday Mashup this week!

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate