Montag, 23. September 2013

strolchi hat Geburtstag

Heute ist ein ganz besondere Tag,denn unsere liebe Strolchi hat Geburtstag.

Happy Birthday altes Haus ! *kicher*

Ich war diesmal zuständig für das Gemeinschaftsgeschenk....und so ist dieses Kärtchen mit Gutschein entstanden.






























einreichen möchte ich dieses Kärtchen bei:

musecardclub




inspirationcard from Marion Vagg










oldie but a godie "dies and punches" (old HA tagdie)


fussy and fancy "dies and punches"


Penny's "2 or more patterned paper" 2 different sheets from fairy rhyme paper pad


simon says stamp "stamptember"

*My Favorite Things 3*Hero Arts Frame Cuts Dies LONG AND CUTE TAGS DI046     
  
*Hero Arts Rubber Stamp Designblock ENVELOPE PATTERN S5507
















stamps: Hero Arts
cs: SU granit
pp: prima marketing fairy rhymes
colors: Memento tuxedo black
rhinestones,ribbon: from stock
others: Kesiart metaliks,PTI die,MFT dienamic,Marianne design die,HA die,dimensionals,stickles

Kommentare:

  1. Liebe Beate
    Die Karte mit dem täglich gefällt mir richtig gut und ich hoffe, der beschenkten auch
    Ganz liebe Grüße Tanja

    AntwortenLöschen
  2. Love the sophisticated colour palette and soft images! Thanks for joining us at Muse this week!

    AntwortenLöschen
  3. Lovely Project!

    Thanks for joining us at Penny's Paper Crafty and I hope we see you again soon!

    Hugz

    Laurian

    AntwortenLöschen
  4. Fantastic!

    Thanks so much for joining us at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    XOXO ~ Laurel

    AntwortenLöschen
  5. Da ist ja mein Träumchen *verliebtblinzel* - eine Traum sag ich euch, ein richtiger Traum - nicht nur wegen des Inhalts sondern in allen Belangen

    Knuddel dich mein Herz!

    LG Strolchi

    AntwortenLöschen
  6. Another wonderful card, again super use of dies. Thank you so much for once again entering my challenge theme on an Oldie But A Goodie, and good luck!

    AntwortenLöschen
  7. Very cute. i love papers. Thanks for playing with us at Fussy & Fancy challenge.
    Nathalie

    AntwortenLöschen
  8. Wonderful card!
    Thanks for playing at Oldie but a Goodie!
    Helen x

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate