Freitag, 27. September 2013

Musik bei creative friday

Heute gibt es eine neue challenge bei






Und es geht alles um

                                                          MUSIK







Und hier ist mein Beitrag








Ausserdem reiche ich mein Kärtchen ein bei


less is more "felt or fabric"

festive friday














retro sketches












creative card crew "christmas"






stamps: Tim Holtz,Woj,Hampton Art
cs: SU
colors: Memento tuxedo black,Versamark
felt: from stock
others: stickles,PTI die,Spellbinders,dimensionals

Kommentare:

  1. This is such a cool card - the background looks fantastic and I love the felt embellishments! Thanks so much for playing along at Retro Sketches this week!

    AntwortenLöschen
  2. I'm really sorry I'm so behind the times in commenting on this fab card.
    It's really super.
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    AntwortenLöschen
  3. Love the drama of the dark sky and all the interest and texture of the felt! Thanks for joining us at Festive Friday!

    AntwortenLöschen
  4. Great Christmas card thank you so much for joining us at Creative Card Crew on our Christmas Challenge hugs Tania (DT) xx

    AntwortenLöschen
  5. Love the dramatic black and white on this! Thanks so much for joining us at Festive Friday!!!

    AntwortenLöschen
  6. Love your bold colours, and is it a felt star? Thanks so much for joining us at Festive Friday!

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate