Mittwoch, 11. September 2013

4x Halloween

Nach der Inspiration von friday mashup














Here's your Mashup Challenge:
  1. Create a project with "Washi Tape."
  2. Create a "set of 3x3 Quick Note Cards."
  3. Or Mash it Up and create a "Set of 3x3 Note Cards using some Washi Tape".


ausserdem passend zu

crafting when we can "repeated images"

delightful challenge " you're a treat"

addicted to stamps "anything goes"



 Und hier sind meine Kärtchen
















Und hier nochmal einzeln





























stamps: SU
cs: Jen Compen papier
colors: Memento tuxedo black
rhinestones,washitape: from stock

Kommentare:

  1. Ach gott, die sind ja toll, gefallen mir richtig gut!!

    AntwortenLöschen
  2. Oh my, how fun are these!! Love the washi tape and the different creatures on each card. Absolutely fabulous set :) Thanks for sharing with us at The Friday Mashup this week!

    AntwortenLöschen
  3. Auch wenn es nie mein Thema werden wird - deine Karten sind toll geworden!

    Hast du schwer gekreischt, als du auf der 1. Karte so niedliche kleine Deckenhaken stempeln musstest *gröhl* - die Nacht in Hagen vergesse ich meinen Lebtag nicht

    Und auf Karte 4 gefällt mir das Blätter-Washi total gut, hab ich auch, aber du weisst es wenigstens einzusetzen

    Liebe Knuddelgrüße
    vom Strolchi

    AntwortenLöschen
  4. These are adorable! I love the rhinestone embellishments and the color combo. Thanks for joining the Friday Mashup this week.

    AntwortenLöschen
  5. These are fab halloween cards! Such a good idea. beautiful made. Thanks for joining the anything goes challenge at ATSC. Marlies

    AntwortenLöschen
  6. These are fabulous!! I love all your stamps and so loving the webs. Thanks for joining us at Crafting When We Can and good luck! Hugs, Robin

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate