Freitag, 16. August 2013

happy 43 birthday

Dieses Kärtchen mit den Zahlen in umgekehrter Reihenfolge schwirrt mir schon länger durch den Kopf.,..nun mal eine erste Umsetzung.Ich bin noch nicht so ganz zufrieden,aber ich werde weiter testen *lol*


Passend zu den challenges

paper players












less is more "OL-numbers"

sentimental sundays "one layer"

charismacardz "Icecream colors" (strawberry,apricot,pistachio)





Und hier ist mein Kärtchen

























stamps: MFT,PTI,TAWS
cs: JEn Compen Papier
colors: SU
rhinestones: from stock
others: stickles

Kommentare:

  1. great cards
    So sorry for my late visit. Thanks for joining us
    Jen x
    "Less Is More"

    AntwortenLöschen
  2. What a great one layer card and what an ingenious way to create a 43rd birthday card! Thanks so much for sharing your creation with us at The Paper Players!

    AntwortenLöschen
  3. So pretty! Thanks for joining us at Charisma this challenge.

    Lisa xox

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate