Montag, 1. Juli 2013

what a wonderful day

Ich habe noch ein Kärtchen für euch,denn heute habe ich endlich mal den neuen Textstempel von Alexandra Renke eingeweiht.Kombiniert mit den Dreiecken von paper smooches.

Nach der Vorgabe von case study














und den Farben von colorthrowdown














ist mein Kärtchen entstanden.


Ausserdem passend zu

ABC challenge "anything goes"

simon says stamp "anything goes"

divas by design "pretty pearls"





Und hier ist mein Kärtchen






























stamps: paper smooches, Alexandra Renke
cs: SU vanille
colors: SU pool party, crumbcake,pretty in pink
pearls,enamel dots: from stock

Kommentare:

  1. lovely card thanks for joining us over on divas by designs xx

    AntwortenLöschen
  2. Fabulous, I love the colours, thank you for joining in with Diva's By Design
    Lindsay xx

    AntwortenLöschen
  3. love the different triangles and the repeated sentiment :) Thanks for playing with us over on CASE Study :)

    AntwortenLöschen
  4. I love how you used that graphic pattern with those colors. A terrific card. Thanks so much for joining us this week at ABC Challenges. I really like the arrows!

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .* knuddel *
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate