Montag, 22. Juli 2013

fun in the sun

Nach der Inspiration der musecardchallenge





inspirationcard from Marion Vagg








simon says stamp "by the sea"














onestopcraft "make your own BG"

Stempelträume "Sommer,Sonne,Urlaub"

gingerloft "tree"

anything goes "anything goes"

inkyimpression "summer"

chocolate coffee cards "Life's a beach"

kreative Stempelfreunde "Sommer,Sonne,Urlaub"




Und hier ist mein Kärtchen


























Das template für den Flip-Flop habe ich von hier





stamps: Hero Arts
cs: SU
colors: SU baked brown sugar,crushed curry,strawberry slush,pear pizzazz, Distress squeezed lemonade
rhinestones,brads: from stock
others: Memorybox die, Spellbinders,MFT grosgrain ribbon texture,stickles

Kommentare:

  1. Das ist ja 'ne tolle Karte, ich bin begeistert! Der Sonnenbrillenvogel ist der Hit....

    Liebe Grüße -
    Heidi.

    AntwortenLöschen
  2. Way cool!! Love this flip flop card, and have always wanted to make one...yours is awesome! So glad you joined us for the "Life's A Beach" challenge over at Chocolate, Coffee and Cards!

    AntwortenLöschen
  3. LOVE your flip-flop card! Thanks so much for sharing it with us at the Simon Wednesday Challenge!

    AntwortenLöschen
  4. What an amazingly creative card with so many fantastic details.

    AntwortenLöschen
  5. What a fun shaped card! I love the bright colours! Thanks for playing with this week's Muse!

    AntwortenLöschen
  6. Die ist ja cool. Tolle Kartenform. Gefällt mir super gut.
    Vielen Dank für die Teilnahme bei der Challenge von Stempelträume

    LG Tina

    AntwortenLöschen
  7. Ups jetzt habe ich doch glatt vergessen Danke zu sagen für die Teilnahme bei Kreative Stempelfreunde.
    LG Tina

    AntwortenLöschen
  8. Gorgeous!Thanks for sharing with us at Gingerloft xxx

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate