Dienstag, 18. Juni 2013

sun-shiney happiness

Nach dem Sketch von case this sketch















und der Farbwahl von play date cafe














ist mein heutiges Kärtchen entstanden


auserdem passend zu

keep it simple






creatalicious "all about summer"

sweet  stampin'  "something sweet"



Und hier ist mein Kärtchen




























stamps: Hero Arts,Woj
cs:SU
colors:Memento tuxedo black,Versamark,Copics
enamel dots: My mind eye
others:Memorybox die,MFT dienamics,MFT grosgrain ribbon texture,stickles

Kommentare:

  1. Oh Menno!
    Da hatte ich mich schon fast überzeugt, dass ich diese Stanze nicht brauche und dann musst du so ein hübsches Kärtchen damit zeigen!?!
    Die Karte ist echt toll geworden und die Farbe passt perfekt für eine erfrischende Limo!
    LG; Anni

    AntwortenLöschen
  2. This looks great and thanks for joining us over at Sweet Stampin this week
    x catherine

    AntwortenLöschen
  3. Beautiful card, I love the black and white design with just the right amount of pink. Fantastic! Thanks so much for sharing it at Creatalicious.

    Hugs, Dawn

    AntwortenLöschen
  4. Great combo of challenges and it looks good enough to drink! Love it!

    AntwortenLöschen
  5. Gorgeous work. What a darling card... Thanks for joining us at The Play Date Cafe this week!

    AntwortenLöschen
  6. LOVE this! This is such a perfect color splash card. I love the card layout, too, with the little circle cut away. Fabulous! So glad you could join us for this week's Play Date Cafe Challenge!

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .* knuddel *
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate