Freitag, 7. Juni 2013

happy day

Heute bin ich mal zurück zu einer Kartenart, die ich früher sehr oft gemacht habe. Gewischte Karten mit Sonnenuntergängen und Silhouettenstempeln. Hat wieder mal richtig Spaß gemacht!



Passend zu den challenges:

crazy4 "summer inspiration"

paper players











7orless








cardstock black
cardstock yellow
African stamp silhouette
Textstamp PTI
Distress ink for coloring blue
Distress ink for coloring orange
masking tape









Und hier ist mein Kärtchen:

























Kommentare:

  1. This is lovely! The acacia tree and elephant silhouette against the setting sun is gorgeous. Thank you for sharing with us at The Paper Players!

    AntwortenLöschen
  2. Fabulous card. A scene I have seen so many times when I lived in Africa. Thank you for taking me back to those times. Beautifully composed and the background treatment for the sun and sky is fabulous.
    So glad you joined the Paper Players this week
    Jaydee

    AntwortenLöschen
  3. What a beautiful card, Stempelomi. Your brayered background looks just like a summer sunset and the embossed silhouettes are perfect with it. Thanks for sharing your gorgeous creations with us at The Paper Players!

    AntwortenLöschen
  4. Oh my gosh, that looks so fabulous - great inking =) Thank you so much for entering the 7 or less challenge!

    AntwortenLöschen
  5. Und ich finde ja persönlich, dass du genau solche Karten viel viel öfters machen solltest - ich bin einfach nur verliebt in die Karte!

    LG Strolchi

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate