Sonntag, 26. Mai 2013

königliche Glückwünsche

Das neue Thema bei CASology hat mich diesmal echt vor eine Herausforderung gestellt....erst dachte ich "nicht mein Ding"..dann kam mir der Zufall zur Hilfe als ich im "Depot" stöberte und auf ein kleines Ansteckkärtchen stieß mit Krone und entsprechendem Text.
Also nichts wie das Teil auseinandergenommen und nach meinen Vorstellungen gestaltet...und so ist dieses Kärtchen entstanden.


Passend zu den challenges

CASology












allsorts "happy birthday"

crazy4 "no patterned paper"

Bawion "non cute"

ABC "stamped background"

gingerloft "happy birthday





Und hier ist mein Kärtchen






















stamps: Hero Arts,different colors
cs: Jen Compen papier
colors: Memento london fog,SU certainly celery,Versafine imperial purple,Distress seadless preserves,dusty concord
crown,text: Depot
rhinestones: from stock
others: dimensionals,diamond glaze,MFT dienamics

Kommentare:

  1. Eine echt schöne Karte, dezent und doch irgendwie edel....königlich eben:-)
    LG Corinna

    AntwortenLöschen
  2. Hola Beate how much long time...i´m in busy and stresfull time, thank you for your comment.
    Oooh Beate, this is a fantastic card, what great design, i like your composition, so elegant Beate, very royal:D, well done.
    Hugs from Palma.

    AntwortenLöschen
  3. Die ist einfach super gestaltet - absolut königlich und edel!!!!
    LG Dagmar

    AntwortenLöschen
  4. What a fantastic design and card. Thank you so much for sharing with us this week at CASology!

    AntwortenLöschen
  5. A quite delightful card Beate and lovely choice of colours.

    Thanks so much for joining in our birthday celebrations at Allsorts challenge.

    B x

    AntwortenLöschen
  6. WoW! das ist wahrhaft königlich! Toll!

    AntwortenLöschen
  7. My favourite part (other than the colour combination and the classic images) is that the border punch looks like a crown, too! Thanks so much for playing along with us at CASology this week!

    AntwortenLöschen
  8. Hallo Beate,
    tolle Sachen bastelst Du, ein Projekt ist schöner als das Andere.

    Liebe Grüße
    Rosie

    AntwortenLöschen
  9. This is a very stricking design. Thankyou for joining in with the Allsorts 4th Birthday Challenge. I hope that you can pop by again. Jo x

    AntwortenLöschen
  10. Such an elegant card. Love the border you have used.

    Thanks for joining our fortnightly challenge here at Gingerloft Card Challenge. Hope you will join us next time. DT Crafting Vicky

    AntwortenLöschen
  11. WOW, was für eine wunderschöne Karte, gefällt mir total gut.
    Vielen Dank für Deine Teilnahme bei Bawion.

    LG
    Birgit

    AntwortenLöschen
  12. Such a lovely card. I was browsing for handmade birthday wishes and greetings and I stumbled on Allsorts challenge. I love your entry and I must that this is so beautiful...

    Cheers and hugs
    Alma
    xxxx

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .* knuddel *
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate