Freitag, 26. April 2013

happy birthday-you rock

Heute habe ich mal eine etwas andere Kartenart versucht ... das bot sich bei dem Sketch grad mal so an *gg*. Ich habe einen Teil der Vorderseite rechts abgetrennt und den Streifen auf die "Innenseite" geklebt.....Nichts wirklich Neues,aber für mich zum ersten Mal! *lol*Zum Einsatz kamen meine papersmooches Stempel und die neue Stanze,auch von paper smooches.


Passend zu den challenges:


retrosketch













paper smooches






inspired by colors,dots








CASual fridays







addicted to stamps "Geburtstagskarte"

sweet stampin' "button,bow and polka dots"

dream valley "things with wings"

critter sketch "buttons"

Lexi's creations "add lace/ribbon"

EAC "zweifarbig"








Und hier kommt mein Kärtchen





















































stamps: paper smooches
cs: SU
colors: SU pool party,crumbcake, Stazon black
ribbon,button: SU
floss: from stock
others: papersmoches die,stickles,dimensionals

Kommentare:

  1. Aww, this is cute! :)

    Really sweet card!

    Thanks so much for joining us at Sweet Stampin this week,

    hugs

    xxalisonxx

    AntwortenLöschen
  2. Coole Karte!
    Ich liebe Eulen!
    Gruss Sonny

    AntwortenLöschen
  3. He-he! This owl is funny! Lovely card! :)

    AntwortenLöschen
  4. This is one lovely card! Thank you for sharing at Sweet Stampin' and good luck with the Challenge. Judy x

    AntwortenLöschen
  5. thank you for joining us at Sweet Stampin' this week, Debbiex

    AntwortenLöschen
  6. A gorgeous card, love the colours and sweet image! Thanks for sharing with us at Lexis this challenge hugs Susan x

    AntwortenLöschen
  7. Hi Beate - this is a lovely CAS card. Love your colour scheme and the cute owl! Thanks for joining us at Lexi's Creations this time.
    Helen x (DT)

    AntwortenLöschen
  8. oooh, that kraft and seafoam color combination is heavenly! Thanks so much for joining the CAS-ual Fridays Challenge!

    AntwortenLöschen
  9. OHHH! I love that owl-- so pretty with glittered feathers! I also love that ribbon and twine with button center:) Thanks for joining in the fun and playing along with us over at the Paper Smooches SPARKS challenge-- hope you will join in this week as well!!! It's ANYTHING GOES-- so make whatever you want using PS stamps and dies!!! <3

    AntwortenLöschen
  10. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  11. (so dann versuche ich es jetzt noch einmal - aber diesmal richtig *lächel*)

    Beate, das ist eine super schöne Karte!

    Danke das Du bei CAS-ual Fridays mitmachst!

    Liebe Grüße
    Sylvia xx

    AntwortenLöschen
  12. Gorgeous card, thanks for joining in the blog hop at ATSC
    Hugs Teresa xx

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate