Dienstag, 19. März 2013

zauberhaftes Frühlingserwachen


Heute seht ihr meinen letzten Gastdesignerbeitrag für cards und more

Das Thema für die nächsten beiden Wochen laut 



                                                          F R Ü H L I N G





Und hier ist mein Beitrag


























Ausserdem einreichen möchte ich das Kärtchen bei:

catered crop "flowerpower"

fussy and fancy "flowers"

2Sisters "flower for spring"

One-layer-wednesday "green-orange-white"










stamps: stempelbar,Alexandra Renke
cs: SU
colors: Copics
rhinestones,washitape,pearl: from stock

Kommentare:

  1. Hallo!
    Das ist wirklich eine schöne Karte. Die Farben gefallen mir sehr gut und auch die Steinchen!
    LG Nadine

    AntwortenLöschen
  2. Such a pretty clean and simple card...I love it!

    Thank you for playing along with us at Fussy and Fancy Friday Challenge...good luck!

    Hugs,
    Mary

    AntwortenLöschen
  3. Oh, beautiful! I'm looking out my window right now at a mini-snow storm. Again. And wishing HARD for spring to come! Thanks so much for playing along with OLW!

    AntwortenLöschen
  4. looooove the CAS look. Fabulous colors as well.

    Thanks for joining us at Dutch Dare Card Challenge this week. Hope to see you again next week. DT Crafting Vicky

    AntwortenLöschen
  5. lovely card thanks for sharing with us at 2 sisters good luck with the challenge Tracy x

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate