Freitag, 8. März 2013

we burn bright together

Heute habe ich meine neuen Alleyway Stempel eingeweiht... jaja ich habe bei Mia mal wieder zugeschlagen *lol*.


Passend zu den challenges:

TAWS












pinspired













3girlsjam  "stamp and ribbon"


Party time tuesday  "diecuts"





Und hier seht ihr mein Kärtchen







































































stamps: The Alleyway stamps
cs: SU
pp: My minds eye
colors: Versamark,Copics
rhinstones,Bakers's twine: SU
others: Spellbinders,MFT dienamics, embossingpowder silver

Kommentare:

  1. I just LOVE those light bulbs you created! They look amazing.

    Thanks for playing along with Pinspired Challenges!

    AntwortenLöschen
  2. I love the embossed light bulbs!! Thanks for playing Pinspired Challenges!

    AntwortenLöschen
  3. What a great stamped idea!!! Really cute card and I like how you used the pin...cute cute cute!!!

    AntwortenLöschen
  4. The embossing really set's off the light bulbs. Thanks for playing with us at PTT!

    AntwortenLöschen
  5. Super fun card! Great paper! Thanks for joining us over at 3 Girl Jam Challenges! DT Member Carri~Abusybee

    AntwortenLöschen
  6. Hallo Beate,
    nach Omi sieht dein Blog so gar nicht aus.... Ich bin total begeistert von deinen Karten. Da werde ich in Zukunft gerne wieder vorbeischauen.
    LG Sigrid

    AntwortenLöschen
  7. I love how you stacked the lightbulbs and the silver embossing is perfect! Thanks so much for joining us at Pinspired Challenges! :)

    AntwortenLöschen
  8. I love your adorable card!! The take on the photo inspiration is GREAT!!
    Thanks for sharing and playing along with us over at the 3GJ challenge blog and TAWS Be Inspired Challenge!!
    Jessica
    3GJ~DT
    TAWS~DT

    AntwortenLöschen
  9. I love your embossed, stacked lightbulbs. Thanks for linking up with the 3 Girl Jam challenge!
    3 Girl Jam DT member, Julie O
    http://muddypawsinkyfingers.blogspot.com

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate