Donnerstag, 28. März 2013

No stamps


Eine Karte ganz ohne Stempel .... man denkt das ist ja gar nicht so schwer,aber ich habe zumindest einen Textstempel auf meinen üblichen Karten.Also hieß es diesmal etwas umdenken..Die Idee der Buchstabenperlen habe ich bei Ardyth gesehen und diese tolle Idee auf meiner Karte verwendet.Ausserdem kam mein zahlreiches washitape mal wieder zum Einsatz.


Passend zu den challenges

CASual friday






less is more "use beads"

charismacardz "happy birthday"

moxiefabworld "washitape"

Party time tuesday "anything goes"




Und hier ist mein Kärtchen






















cs: Jen Compen papier,SU
beads,washitape,twinw: from stock
others:Marianne design die



Kommentare:

  1. Very pretty card, love the pieces of washi tape!
    Karin

    AntwortenLöschen
  2. Love the paper piecing and the square beads! Very pretty!

    AntwortenLöschen
  3. Very pretty. I love your choice of colours and the tapes combine so well together

    AntwortenLöschen
  4. great card, LOVE the colors! thanks for playing along with us@Cas- ual Fridays!

    AntwortenLöschen
  5. Beautiful card!! I love the colors and patterns you mixed together! Thanks so much for playing along with us at CAS-ual Fridays this week!

    AntwortenLöschen
  6. Hey Beate! Thanks for linking this up to the Washi Tape Challenge in the Moxie Fab World! I'm so glad you joined in on all the fun! :)

    AntwortenLöschen
  7. fabulous use of the beads.. might just have to case this
    Thanks for joining us this week
    Jen xx
    "Less Is More"

    AntwortenLöschen
  8. I'm sorry I'm SO late in visiting, but this last week was another of those which simply got away from me before I knew where it had gone!
    This is super, the beads are a great accent!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    AntwortenLöschen
  9. Fabulous card, I love the colour combo. Thanks for playing with Charisma this week.
    xx Vee

    AntwortenLöschen
  10. Beautiful creation hun! Thanks for playing at Charisma Cardz! xxx

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate