Samstag, 9. März 2013

happy birthday-you're special


Ein kraft-Kärtchen inspiriert von der Musecard #7 von Laurie Willison
nur leider zu spät *heul* zum einstellen.















ausserdem passend zu:

daring cardmakers "Typography"

CASual friday





sisterhood "birthdays"

creative card crew "ribbon"









Und hier ist mein Kärtchen



































































stamps: Paper smooches
cs: SU
colors: SU crumbcake,cherry cobbler,riding hood red,regal rose,pink pirouette,Versamark
pearls,ribbon,rhinstones: from stock
others: embossingpowder white

Kommentare:

  1. Simple yet beautiful! Thanks so much for joining us at The Sisterhood ‘BIRTHDAY’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    AntwortenLöschen
  2. Beide Karten sind sehr stylish. Die obere gefällt mir noch einen Tick besser als die andere. Die weißen Stempel auf dem gar nicht so dunklen Hintergrund gefallen mir bei beiden Karten einfach super!

    AntwortenLöschen
  3. Beautifull CAS. Love how you used the ribbon. Thank you for joining us at Creative Card Crew.

    Huggsss, Angelique

    AntwortenLöschen
  4. Beautiful cards - I love the simple design!

    Thank you for joining the challenge at the Creative Card Crew!

    Sheena
    xxx

    AntwortenLöschen
  5. Was für eine hübsche Kreation,ich mag CAS sehr gern.Karten, die so gearbeitet sind wirken sehr edel,finde ich.Der Einfluss von su ist sofort erkennbar,doch den mag ich auch total.
    Wünsche dir einen schönen Sonntag,
    liebe Grüße,Sylvie

    AntwortenLöschen
  6. great card! Thanks for playing along with us at CAS-ual Fridays!

    AntwortenLöschen
  7. Wow, what beautiful cards, I really love the colours. Thanks for joining in with the Daring Cardmakers this week x

    AntwortenLöschen
  8. Cool card! Thank you for playing along with us at CAS-ual Fridays!

    AntwortenLöschen
  9. Hello my dear! Thanks so much for joining the Creative Card Crew for our "Ribbon" Challenge - I love your Card!

    Make sure to check back to see, who'll be our winner and Top3!

    Hugs, Elisa

    AntwortenLöschen
  10. Super cute card!! I love how you stamped the sentiment on the blocks of color! So creative! Thanks so much for playing along with us at CAS-ual Fridays!

    AntwortenLöschen
  11. These are so pretty!
    Thank you for playing along with the Daring Cardmakers :)
    x Leo

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate