Dienstag, 12. März 2013

Gastdesigner bei CASology

Nach meinem Gewinn habe ich die große Ehre heute Gastdesigner bei CASology zu sein.








Heute gehts um ein ausserirdisches Thema *lol*












Und dies ist mein Beitrag



























design defined: washitape is a fantastique base for an one-layer-cas-card.



Ausserdem möchte ich das Kärtchen einreichen bei:

dynamic duos











challenge4everybody "anything goes"

moxie fab world "washitape"










stamps:The Alleyway stamps
cs: Jen Compen papier
colors: Memento tuxedo black, SU pool party,lucky limeade
washitape: Tschibo

Kommentare:

  1. Very cute extraterrestrial Beate, so glad to have you joining us this week as Guest Designer!

    AntwortenLöschen
  2. Your alien robot is so cute and that washi tape grounds him perfectly! So glad to have you as our guest designer this week!

    AntwortenLöschen
  3. Oh my, this is cute! What little boy wouldn't love to get this? Glad to have you join us at Dynamic Duos this week :o)

    AntwortenLöschen
  4. Hey Beate! Thanks for linking this up to the Washi Tape Challenge in the Moxie Fab World. I'm so glad you joined in on all the fun! :)

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate