Sonntag, 3. Februar 2013

woodgrain


Ein Kärtchen in kraft-vanille und gepaperpieced (was für ein Wort) *lol*.Und endlich mal meinen newsprint-Vogel von HA eingesetzt.



Passend zu den challenges:


case this sketch















keep it simple








a blog named hero















less is more "kraft and kreme"

There she goes "woodgrain"








Und hier ist es nun,mein Kärtchen:










stamps: Hero Arts
cs: SU
pp: my mind's eye
colors: memento tuxedo black, SU crumbcake
ribbon,brad: from stock
others: Sizzix TH die, Sizzix and Cuttlebug embossingfolder,dimensionals

Kommentare:

  1. Such a neat idea - great card!! Thanks for playing in our challenge at ABNH!

    AntwortenLöschen
  2. This is lovely Beate!
    The sketch works well in these colours!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    AntwortenLöschen
  3. Gorgeous, natural card - I love the shape and colour of the bird! Thanks for playing along with this week's CAS(E) This Sketch!

    AntwortenLöschen
  4. Great mix of neutral colours and patterns on your card. Thanks for playing along with us at ABNH.

    AntwortenLöschen
  5. Great job on our woodgrain challenge at TSG! Thanks so much for playing!

    AntwortenLöschen
  6. Great card. Love the design. Thank you for playing with us at A Blog Named Hero.

    AntwortenLöschen
  7. Beautiful! I love the different wood grains. So glad you joined us at CAS(E) this Sketch!

    AntwortenLöschen
  8. Klasse Karte! Die Naturtöne finde ich sehr passend und dieser geprägte Holz Hintergrund sieht super aus. Sehr schön finde ich neben dem Vogel auch noch den Ausschnitt mit dem Text.

    Liebe Grüsse
    Carola

    AntwortenLöschen
  9. fab card beate! love the window

    Sorry for the late visit this week... Thanks for joining us for the 2nd birthday celebrations!
    Jen xx
    "Less Is More"

    AntwortenLöschen
  10. Hallo Beate, tolle Karte, die mag ich sehr! Ich mag, welche Stempel und Farben Du benutzt hast. Und Dich bei kis UND ABNH zu sehen ist mir eine doppelte Freude!
    Danke für's Mitmachen!
    Christine

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate