Mittwoch, 6. Februar 2013

thankful


Meine neue Textstanze von PTI habe ich ausprobiert...Das Wort habe ich nach dem Ausstanzen einfach wieder eingesetzt und nur ein paar Farbhighlights erreicht,indem ich einige Teilchen weggelassen habe ;))


Passend zu den challenges

CASualfridays








simon says stamp "anything goes"

cupcake craft "yellow/grey"

papertake weekly "anything goes,optional yellow"


Und hier ist mein Kärtchen









stamps: Hero Arts
cs: SU so saffron and grey
colors: Versamark,Memento london fog
rhinstones: from stock
others: PTI die

Kommentare:

  1. What a COOL card and special effect you achieved here! Love it! Thanks so much for playing along with us at CAS-ual Fridays this week!

    AntwortenLöschen
  2. WOW. This is a standout card! That subtle background is so pretty. Such a great take on the love letter challenge! Thanks for joining us at CAS-ual Fridays:)

    AntwortenLöschen
  3. How gorgeous, I love how you've done the sentiment. Thanks for joining us at Cupcake this week. Good Luck. x

    AntwortenLöschen
  4. What a beautiful card! Thanks for joining us at Cupcake. keeley

    AntwortenLöschen
  5. gorgeous creation hun thanks for joining us at PTW hugs Jill xx

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate