Dienstag, 5. Februar 2013

smooches for color


Heute gibt's mal wieder smooches ... Ich liebe diesen Stempel von paper smooches.


Passend zu den challenges:

The dynamic duos











case study

Hier hat mich das Gitter inspiriert - Here the grid has inspired me








perfect sentiment "anything goes with a diecut"

inkyimpression "Bingo" (die/punch,sentiment,pink/red)



Und das ist mein Kärtchen:









stamps: paper smooches
cs: Jen Compen papier
colors: SU real red, pretty pink
ribbon,flower: from stock
others: Memorybox die

Kommentare:

  1. wow I love this!! So elegant and that red really pops xx
    Thanks for playing Bingo with us at Inky Impressions xx

    AntwortenLöschen
  2. Your card is absolutely stunning! It is so simple yet so striking - ich liebe es!!! :)

    AntwortenLöschen
  3. Love that die cut background! Thanks for joining us at CASE Study this week :)

    AntwortenLöschen
  4. Wow...Gorgeous card. Love the colours, beautiful. Thanks for joining us at Inky Impressions.
    Kerry

    AntwortenLöschen
  5. Ohhhh, I love the way the color graduates from red to pink under the grided piece! Thanks for joining us at Dynamic Duos this week! ♥

    AntwortenLöschen
  6. I love your card! Love the red popping from the white! Thanks for linking this to CASE Study Challenge! :)

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate