Donnerstag, 7. Februar 2013

noch ein Kärtchen mit printable freebie


Heute habe ich ein weiteres Kärtchen mit dem gleichen freebie wie gestern für euch.Wieder passend zur Geburtstagschallenge von PTI
















Ich habe mir wieder das freebie von Melissa Bickford ausgesucht, und dies ist mein zweites Kärtchen.





































Einreichen möchte ich das Kärtchen ausserdem bei:

freshly made sketches
















CASual fridays












stamps: PTI
cs: Jen Compen papier
freebie from PTI
colors: Memento tuxedo black
washi tape,rhinstones: from stock
others: MFT dies,SU punch,embossingfolder



Kommentare:

  1. Great use of the printable! Such a cute card!

    AntwortenLöschen
  2. This is adorable! Love everything about it! Thanks for joining us at FMS!

    AntwortenLöschen
  3. I love the teapot pouring hearts! So cute! Thanks for playing along with us at CAS-ual Fridays!

    AntwortenLöschen
  4. This is a fabulous card Beate! I love your take on the sketch!!! That teapot and cup is adorable!!! Love the embossing!!! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    AntwortenLöschen
  5. Such a bright and beautiful card! Love what you did with the printable image. Thanks for sharing! :)

    AntwortenLöschen
  6. What a fun and colorful card - clever use of the digi.

    AntwortenLöschen
  7. This is such a great card!! Well done!! So original!!

    AntwortenLöschen
  8. Great card! I love the colors and the textures, and the very creative way that you used the sketch! Thanks for sharing with us at Freshly Made Sketches!

    AntwortenLöschen
  9. Congrats on being picked!! I love teapots and yours is adorable!!

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate