Sonntag, 17. Februar 2013

a supernatural lovestory


Für heute durfte ich Gastdesigner bei quirkycrafts sein.





Dazu habe ich Digistamps zur Auswahl bekommen von einem Sponsor der challenge.Das ist diese Woche unter anderem

Limited Runs

Mir fiel sofort meine alter gestopfter Teddybär ein ...und so ist diese Karte entstanden. Meine erste Liebe - mein Teddybär!

I immediately thought of my old stuffed teddy bear. My first love - my teddy bear!

Ich habe das Motiv mit Copics coloriert und dann ausgeschnitten. Das Spellbinderherz und der HG sind mit mit craftconcept Embossingschablonen embosst.Auf dem Herz ist noch vor dem Embossen der #1 Stempel von MFT aufgebracht.
Der Teddy ist mit Abstandspads auf das Herz aufgesetzt,mit Knöpfen verziert und hat noch ein Banner mit "1.Love" in die Pfoten bekommen. Das Stanzalphabet ist von Sizzix.Dann nochmal rot gemattet für den Kontrast und die Matte distresst,brads angebracht, und auf kraft Cardstock geklebt.

I colored the image with Copics and then cut out. The Spellbinder heart and background are embossed with craftconcept folders.The # 1 stamp from MFT is stamped on the heart before embossing.
The Gober doll is placed on the heart with dimensionals, decorated with buttons and is holding a banner with "1.Love" in the paw. The punch alphabet is from Sizzix.The panel is mounted on a red distressed cardstock for contrast and attached with brads,than adhered on kraft cardstock.


































Einreichen möchte ich diese Karte ausserdem bei:

divas by design "love and romance"
stampin' for the weekend "distressing"
crafty Ann's "love themed"
gingerloft "color red"





stamps: Digistamp Limited runs, MFT
cs: SU
colors: Memento tuxedo black, Copics
brads,buttons,floss: from stock
others: craft concept embossingfolder,Spellbinders,MFT dienamics,Sizzix alphabet die

Kommentare:

  1. An interesting image, fab layout. Thanks for joining the challenge at Gingerloft this fortnight. Hope to see you again.
    Hugs,
    Sandy

    AntwortenLöschen
  2. The layout of your card is beautiful and the embossing folders you used are awesome!
    Thanks for showing your red creation at Gingerloft.
    Hugs,
    Ardilla :)

    AntwortenLöschen
  3. What a cute card Thanks for playing at Divas by Design this wk hugs Rebekah xx

    AntwortenLöschen
  4. Fabulous card. Thanks for joining us at Diva's
    Hugs
    Jayne

    AntwortenLöschen
  5. Great card, thanks for playing with us at Gingerloft, blessings Hilde

    AntwortenLöschen
  6. Great card, thank you for sharing it with us at Crafty Ann's
    Ann x

    AntwortenLöschen
  7. Great card. Thank you for joining us at Crafty Ann's this time. Carol DT x

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate