Donnerstag, 24. Januar 2013

long card


Heute habe ich eine "long and short" Karte im Maß 4 x 8 " (ca. 10 x 20 cm) für euch.
Ausserdem kam mal wieder mein washi-tape und meine Memorybox-Stanzen zum Einsatz.


Passend zu den challenges:

CASual friday








freshly made sketches















chocolate coffee cards "for the birds"

anything goes "buttons and bows"







Und hier ist mein Kärtchen











stamps: Hero Arts
cs: SU
colors: Memento tuxedo black
feltbutton,ribbon,rhinestone: from stock
others: Memorybox dies,MFT dienamics,washi-tape,stickles,cuttlebug embossingfolder

Kommentare:

  1. Hui, das ist ja echt mal was Anderes: schwarzer Rohling, buntes Design. Gefällt mir total gut! Washitape zaubert wirklich tolle Effekte!

    Liebe Grüsse
    Anja

    AntwortenLöschen
  2. This is a gorgeous card, I love that mummy bird and her chicks!!1 Lovely design. Thanks for joining us at Anything oes Challenge this time.
    Carol x DT

    AntwortenLöschen
  3. Lovely card! I love the use of the washi tape! Those little birds are so sweet! Love the felt button! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    AntwortenLöschen
  4. What sweet baby birds!
    Thanks for joining in with the Anything Goes challenge. Hugs Jude

    AntwortenLöschen
  5. Toller Effekt mit dem bunten Washi-Tape auf dem schwarzen Untergrund.
    LG Anja

    AntwortenLöschen
  6. Sweet sweet card! The tiny birds are adorable! And I love the tape! So glad you joined us at FMS!

    AntwortenLöschen
  7. How pretty! I love the red bird and branches on the black base! Thanks so much for playing along with us this week at CAS-ual Fridays!

    AntwortenLöschen
  8. What a wonderful card ... love that bird in the branch and the lil chickees are adorable!
    Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!!!

    AntwortenLöschen
  9. Fabulous card... love the mummy bird with her little ones... and they look so good against the black.

    Thanks for sharing with us at Anything Goes.. hope we see you again soon!

    Hugs
    Christine x

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate