Donnerstag, 29. November 2012

Gutscheinverpackung


Für morgen brauchte ich eine Gutscheinverpackung und ein Lesezeichen zu dem Büchergutschein.... für eine ehemalige Kollegin.


Passend zu den challenges:

simon says stamp "anything goes"
stampavie and more "alles aber nicht quadratisch"
anything goes "tags"
creative card crew "anything goes"
stamp+fun=creativity "tag"
crazy4 "put a bow on it"
basic grey "tag for your present"






Und hier ist mein Werk:

Umschlagkarte geschlossen

Umschlagkarte geöffnet mit Lesezeichen

Lesezeichen vorne

Lesezeichen hinten






















stamps:Hero Arts, MFT
cs: SU
pp: Basic Grey,Websters Pages,from stock
cord,eyeletts,charms: from stock
others: MFT dienamics, Spellbinders, Cropadile

Kommentare:

  1. Tolles Geschenk! Das Papier gefällt mir sehr gut!
    Danke für deine Teilnahme bei SFC!
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  2. A stunning card and tag, your design and colours are fabulous......yout details with twine and the sweet charm are gorgeous.

    hugs
    Heather xx
    Thanks so much for joining us both Simon Says Stamp challenge and Basic Grey challenge.

    AntwortenLöschen
  3. Oh die gefällt mir richtig gut, klasse Idee, ein Leseeichen zu integrieren!

    LG Mona

    AntwortenLöschen
  4. Great Card. Thanks for playing along with us at Creative Card Crew.

    Hugs
    Elle

    AntwortenLöschen
  5. Love your tag, lovely details and a great gift too

    Thank you for joining us at BasicGrey Challenges this week

    Hugs

    Jo x

    AntwortenLöschen
  6. Fabulous bookmark. What a great idea! Thanks for playing along with the Anything Goes Challenge over at the Simon Says Stamp Challenge Blog this week!

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate