Samstag, 7. Juli 2012

I stre-e-etched my stamp


Heute habe ich gleich 2 Karten für euch, denn ich habe mich der Aufgabe vom challengeblog "a blog named hero" gewidmet,wo es gilt einen Stempel 2 mal unterschiedlich einzusetzen....eine spannende Aufgabe.

Passend auch zu den challenges:

nightshiftstamping "Kreise" - Karte 2
paper play "happy birthday" - Karte 1+2
stampavie and more "lot's of flowers" Karte 1
crafty cardmakers "make your own flowers" Karte 1















stamps: HeroARts ZigZag, paper smooches Text
cs: Jen Compenpapier,SU black,real red,cherry cobbler
colors: Memento tuxedo black
pearls,badge,fabric: from stock
others: TH paper rosette,MFT dienamics,crealies die,Spellbinders hexagon, Cuttlebug embossingfolder

Kommentare:

  1. These are absolutely STUNNING! LOVE the gorgeous black and white with a pop of red! Thanks for joining us at CCM! :)

    AntwortenLöschen
  2. What a distinctive card... thank you for sharing it with us at Crafty Cardmakers.

    Jackie

    AntwortenLöschen
  3. These are simply GORGEOUS! I love what you did with the chevron stamp, and the bold red touches add so much drama... very elegant. Thanks for playing along with A Blog Named Hero! :)

    AntwortenLöschen
  4. Wow, deine Karten sind wunderschön und so edel geworden. Gefällt mir sehr.

    Danke fürs mitmachen bei Stampavie and more. Lg Jenny

    AntwortenLöschen
  5. Eine sehr geschmackvolle Karte hast du da gezaubert. Gefällt mir gut.
    Vielen dank für deine Teilnahme bei NSS.
    Liebe Grüße
    Susi

    AntwortenLöschen
  6. very pretty zig zag, looks good!

    Sharing bloggy love, visiting from A Blog Named Hero
    xo, Kristina
    Come visit and say hello!
    www.pearlgateway.com

    AntwortenLöschen
  7. What beautiful cards! I love them both :)

    Thank you so much for playing along with our challenge!

    Linda
    A Blog Named Hero

    AntwortenLöschen
  8. Gorgeous cards! Love how you used the chevron background, and the pops of red color are beautiful! Thanks for playing with us at A Blog Named Hero!

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate