Mittwoch, 16. Mai 2012

Ein neuer Silhouettenstempel


.... hat bei mir ein zuhause gefunden *gg* und musste auch sofort eingeweiht werden.


Passend zu den challenges:

Lim "One layer-use three stamps" (friend background HA, picture technique tuesday, sentiment technique tuesday)
addicted to stamps "schwarz-weiss und ?" (sandfarben)
toptiptuesday "CAS"
papertake weekly "in the garden"
simon says stamp "clean and simple"














stamps: Hero Arts, technique tuesday
cs: Jen Compen papier
colors: Memento tuxedo black, Memories soft sand
bling: from stock

Kommentare:

  1. What a beautiful card! And you chose such a cute image!

    Thanks for sharing with Simon Says Stamp!
    -Liz

    AntwortenLöschen
  2. This is fabulous Beate...I love the nostalgic feel to this card.
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    AntwortenLöschen
  3. This is superb
    Terrific scene. so striking
    Thank you very much
    mandi
    "Less is More"

    AntwortenLöschen
  4. OOOOHHHHH was für ein schöner neuer Stempel und Deine CAS-Karte schaut zauberhaft aus, gefällt mir sehr.

    Sonnige Grüße
    von Anke

    AntwortenLöschen
  5. Gorgeous card!! What a fabulous and sweet image! Love it!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

    Hugs...
    Melissa

    AntwortenLöschen
  6. oh mein Gott ist das schön,

    ich muss unbedingt meine Stempel erweitern ;)

    es wirkt elegant und dennoch süß
    herrlich gemacht

    AntwortenLöschen
  7. Gorgeous image and card!

    Thanks for playing along with us at PTW this week.
    Good luck!

    AntwortenLöschen
  8. This is such a beautiful scene - great card!

    AntwortenLöschen
  9. Beautiful card, thanks for joining us at Addicted to Stamps black White & one other colour challenge.
    Teresa xx

    AntwortenLöschen
  10. Love the stamps you used-too cute!

    AntwortenLöschen
  11. beautiful! Thanks for playing along with us at Top Tip Tuesday with our clean and simple challenge! Good Luck and hope to see you again soon!

    AntwortenLöschen
  12. Oh Beate, deine Karte sieht edel aus und gefällt mir sehr...

    Schönes sonniges Wochenende
    Knuddels Anja

    AntwortenLöschen
  13. A beautiful card Beate!
    Thanks for joining us at Addicted to Stamps 'Black, White & one other colour' Challenge.
    Hugs Kjersti:)

    AntwortenLöschen
  14. Beate, da hast Du Dir einen sehr schönen Stempel gekauft und Deine Karte damit gefällt mir sehr gut.

    Liebe Grüsse
    Carola

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate