Donnerstag, 26. April 2012

kleines Mitbringsel


Für meinen Besuch heute mittag bei Daisy und Dani brauchte ich eine kleine Verpackung. Da habe ich meine two-tag-Stanze hervorgekramt und ein kleines Körbchen gemacht....schnell und einfach,aber effektvoll. *kicher*


Passend zu den challenges:

fussy and fancy "punches and dies"
Lexi's creations "punches and dies"
toptip tuesday "anything but a card"
deep ocean "use punches/dies"
That craft place "anything but a square or rectangle"































stamps: Hero Arts
cs: SU
patterned paper: Basic grey
colors: SU chili
brads: from stock
others: two-tag die Sizzix/SU, Scor-Pal

Kommentare:

  1. Such sweet little baskets :-)

    Thanks for joining Fussy and Fancy for our punches & dies challenge - good luck!

    xx Happy crafting and glittery hugs xx

    Sazzle

    http://sazzlecraft.blogspot.co.uk/

    AntwortenLöschen
  2. It's lovely, and useful too, thanks for entering into our challenge at that craft place x

    AntwortenLöschen
  3. Lovely creations,love the colours and it's nice to see something a little different.

    Thank you for joining us at Lexis Creations.

    Hugs Julie x

    AntwortenLöschen
  4. Your little baskets are the sweetest! Thanks for sharing with us at Lexis hugs Susan x

    AntwortenLöschen
  5. Das mit dem Körbchen finde ich gut. Und mit einem Stanzer schnell gemacht. Vielleicht lerne ich es auch mal kennen.
    Ein schönes Wochenende wünscht Jutate

    AntwortenLöschen
  6. What a beautiful set of baskets - so pretty.

    Thanks for joining us for our 'Anything but a Card' challenge over at Top Tip Tuesday. Don't forget if you share a Top Tip with us you could win our Top Tipper Prize.
    Thanks for playing :)

    Carol x

    AntwortenLöschen
  7. Fabulous baskets, Thanks for joining in with us at Top Tip Tuesday Challenge this time, Hope you can come play again soon, hugs Samantha :0)

    AntwortenLöschen
  8. Liebe Beate,
    das sind wirklich zwei hübsche Körbchen! Die Hero Arts-Kreisstempel hab ich auch. Leider funktionieren bei mir die SU-Kissen nicht so toll, liegt wohl daran, dass sie schon recht trocken sind. Ich probier jetzt mal die HA-Shadow Kissen aus. ;-)

    Lg
    Anja

    AntwortenLöschen
  9. really sweet thanks so much for joining us at deep ocean this week
    hugs sara x x

    AntwortenLöschen
  10. Total hübsch die beiden Körbchen.

    LG
    Anke

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate