Freitag, 9. März 2012

neutral colors


Heute gibts ein Kärtchen in neutralen Farben (beige/braun Töne) für euch im Vintagestil.


Passend zu den challenges:

less is more "Neutrals"
The stamp man "Vintage"
divas by design "favorite things" (swirl from Hero Arts,kraft cardstock)
totally paper crafts "my favorite things" (swirl from Hero Arts,kraft cardstock)











stamps: Hero Arts
cs: SU,Jen Compen papier
colors: Memento cacoa rich,Distress gathered twigs, antique linen,vintage photo, versamark
pearls,flower: from stock
others: embossingpowder seafoam white

Kommentare:

  1. None of our white space but a terrific crd
    Thank you very much
    mandi
    "Less is More"

    AntwortenLöschen
  2. Die Karte ist ein Traum - WUNDERSCHÖN!!!
    Hab grad bei Hero Arts gewonnen und mir diesen "Swirl"-Stempel bestellt - jetzt wo ich seh, wie toll der auf deiner Karte aussieht (du hast ihn ganz toll platziert), freu ich mich noch mehr und hoff, dass ich ihn endlich bald im Postkasten hab!
    LG, Ulina

    AntwortenLöschen
  3. No white space this time Beate but a beautiful card!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    AntwortenLöschen
  4. Hola Beate, thank you for your comment, i'm glad to see you in my blog:D
    Ooooh Beate your card is fabulous i love this swirl of H.A. great design, great job Beate:D
    A warm hug from Palma

    AntwortenLöschen
  5. What a beautifully elegant card. Thanks for joining us at Divas this week

    AntwortenLöschen
  6. Wowww ist die schön. Total stimmig.

    Nadine

    AntwortenLöschen
  7. I love the neutrals & the stamping is beautiful.

    AntwortenLöschen
  8. So beautiful...Thanks for joining us at Divas by Design this week.
    Wendy xx

    AntwortenLöschen
  9. Really beautiful, elegant card.
    Thanks for joining us at Totally Papercrafts this week.
    Caroline xxx

    AntwortenLöschen
  10. A beautiful card, thank you for entering The Stamp Man Vintage challenge

    Jill

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate