Freitag, 30. März 2012

Eine Box gefüllt mit Embellies


Heute möchte ich euch eine Box zeigen, die ich zu einem Geschenkset gemacht habe. Die Blume habe ich euch ja hier bereits gezeigt.

Passend zu den challenges:

daring cardmakers "box of tricks"
simon says stamp "anything goes"
trulyscrumptious "use lace"
gingerloft "happy birthday"
2sisters "spring is in the air"












cs: SU
patterned paper: Prima marketing
flowers,ribbon,button,floss,pearls: from stock
others: crealies die, MFT dienamics,cheery lynn die,stickles

Kommentare:

  1. Eine sehr hübshe Box.Alles zusammen harmoniert und die Buchstaben fallen gleich auf.
    Gruß Jutate

    AntwortenLöschen
  2. Hi Beate,
    Absolutely stunning gift box. Beautiful papers and composition. Thank you for joining in with the Truly Scrumptious' lace challenge.

    Hugz,
    Sandy

    AntwortenLöschen
  3. Beautiful box Beate, such pretty papers and flowers and I love the leaves die :)
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp
    hugs Mandy xx

    AntwortenLöschen
  4. A gorgeous box, such beautiful colour and pretty details.

    Thanks so much for joining the Simon Says Stamp challange
    hugs
    Heather xx

    AntwortenLöschen
  5. This is such a gorgeous creation. I love the details and the colours also. Thanks for joining us this fortnight @ Truly Scrumptious. Hugs Michele x

    AntwortenLöschen
  6. Such a pretty box, beautiful colours and gorgeous flowers, thanks for joining in with the Truly Scrumptious Challenge.

    Tracy
    x

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate