Dienstag, 28. Februar 2012

chevron borders Teil 2

Und weil es so viel Spaß gemacht hat nach dieser Anleitung von Jennifer McGuire zu werkeln,habe ich es gleich nochmal getan *kicher*
Den Text werde ich ergänzen, sobald ich weiss wofür ich diese Karte verwenden werde!


Hier also Karte Nr.2, passend zu den challenges:

less is more "don't scrap it"
partytime tuesday "anything goes"
joyful stamper "anything goes"












cs: Jen Compen papier
patterned paper: left over pieces from stock
buttons,floss: from stock

Kommentare:

  1. I like it a lot. Real CAS card.

    Marrigje

    AntwortenLöschen
  2. sieht klasse aus, das möchte ich auch mal ausprobieren
    Cathi

    AntwortenLöschen
  3. Your design looks terrific in these colours too
    Great card
    Thank you very much
    mandi
    "Less is More"

    AntwortenLöschen
  4. This is another fabulous card Beate, the design is so effective and the colours are great.
    Thanks again.
    Chrissie
    "Less is More"

    AntwortenLöschen
  5. I did this chevron using the tutorial from Jennifer...and didn't read the directions correctly...what a mess I made! LOL! Did it over again and got it right! You've made a gorgeous card with the chevron!!

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate