Mittwoch, 14. Dezember 2011

14. Türchen

Heute bin ich sehr spät mit meinem Türchen, aber ich habe den ganzen Tag bei einer lieben Stempelfreundin verbracht! Es war sehr schön, und wir waren auch richtig kreativ...die Ergebnisse zeige ich euch die Tage.


Nun kommt ein TH-tag in schönen Brauntönen,passend zu den challenges:

forfunchallenges "christmas-anything goes"
sisterhood of crafters "christmas"
charismacardz "no cards"
anything goes "anything but a card"
Stempelsonne "Tannenbaum"
crafty catz "anything goes"


















stamps: Tim Holtz,darkroom door
cs: SU
colors: Versafine black,olympia green,vintage sephia,Distress gathered twigs,vintage photo,barn door
brads,floss: from stock
others: old bookside,dimensionals

Kommentare:

  1. Very lovely, thanks for playing with us over at FFC this week.
    Love n hugs
    Marie

    AntwortenLöschen
  2. Very clever! LOVE the vintage feel! Thanks so much for joining us at The Sisterhood ‘CHRISTMAS’ challenge and please come back again soon!

    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    AntwortenLöschen
  3. A beautiful vintage tag, thanks for joining us at Charisma Cardz this week!

    AntwortenLöschen
  4. This is beautiful! I love it's vintage colours and feel. Thank you for sharing with us at For Fun Challenges!
    hugs and blessings,
    Pauline

    AntwortenLöschen
  5. Oh I love this!! What a great vintage Christmas card. Thanks for joining us at The Siterhood of Crafters. : )

    AntwortenLöschen
  6. Hallo Beate,

    Original Tag. Your style reminds me Tim Holtz. Good work ! I like ! Bravo !

    Thanks for joining us at Charisma Cardz this week.

    Hugs from France.
    Catherine.

    AntwortenLöschen
  7. Ui, ein Vintage-Tag! Gefällt mir ausgesprochen gut (ich hab ja dafür selbst kein Händchen, ich kann nur niedlich *lach*)!

    LG
    Anja

    AntwortenLöschen
  8. OMGosh this is one very adorable creation I love the image and the design & layout and the colour theme its just perfect for our challenge this week,

    Thank you so much for joining us at Crafty Catz Anything Goes Challenge I hope you can join us again next week

    Have a lovely day,
    Good Luck with the challenge,
    Hugs Bridget Crafty Catz DT :-)x

    AntwortenLöschen
  9. Na, da musste ich jetzt erstmal suchen um den Tannebaum zu entdecken, aber oben auf dem Auto liegt er ja .. tolle Idee und super schöne Karte!
    Danke für deine Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge!
    Lg Michi

    AntwortenLöschen
  10. Eine extravagante Weihnachtskarte, sieht klasse aus.
    Danke fürs Mitmachen bei der Stempelsonnen-Challenge.
    Viele Grüße
    Bastelfalter

    AntwortenLöschen
  11. This is beautiful!! Thanks so much for playing along on For Fun!!

    AntwortenLöschen
  12. What a beautiful tag. That looks ready to be mounted on a card or scrapbook page. Nicely done.
    Merry Christmas!

    Thanks for making a Christmas tag with us at For Fun Challenges. We are taking next week off to spend it with our families but will return on 12/28/11 with a new challenge. Hope you will join us then.

    AntwortenLöschen
  13. What a gorgeous creation! LOVE the vintage feel of it! :)

    AntwortenLöschen
  14. WOWZA! This is stunning. Love that combination of images and the perfect use of the corner details. Thanks for playing along with The Sisterhood of Crafters in our Christmas Challenge!

    AntwortenLöschen
  15. Ich habe mir zwar jetzt alle deine Tags angesehen, aber dieses ist mir besonders aufgefallen. Ich finde die Idee klasse, dem Auto den Tannenbaum aufzuschnallen. Der rote Schriftzugist auch ein sehr schöner Hingucker für mich zu dem Vintage-Tag. Super!

    LG
    herbsti

    AntwortenLöschen
  16. Great vintage feel , thanks for playing at anything goes trace x

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate