Sonntag, 25. September 2011

Look whoo's turning


Für heute habe ich wieder eine besondere Karte für euch.Zum zweiten Mal habe ich die Innenseiten einer Karte gestaltet...und dann noch als Geldbörse...
also das wird bestimmt kein "Standard" *lol*.



Passend zu den challenges:

sentimental sundays " step out your comfort zone + sentiment"
OCC "numbers"
wee memories "patterned paper"
simon says stamp "dies to die for"




















stamps: waltzingmouse,MFT,Tim Holtz
cs: Bazzill
patterned paper: basic grey Oliver
colors: Memento tuxedo black,Distress victiria velvet,crushed olive
button,floss.ribbon,brads: from stock
other: MFT die-namics,Spellbinders,sewing machine,SU owl-punchand circles,Sizzix

Kommentare:

  1. Boah, die is schön, und voll aufwändig! Hat sich aber auch gelohnt.

    Schönen Sonntag!
    Heidi.

    AntwortenLöschen
  2. Also der Aufwand hat sich gelohnt. Einfach toll Deine Karte
    Liebe Grüße
    Margret

    AntwortenLöschen
  3. Wow what a fabulous card :) Love the colours you used as well. Thanks for joining us over at the Simon Says Stamp challenge. Hugs Dawny xxx

    AntwortenLöschen
  4. What a fabulous card/project! I just love all the pockets, and the colors!
    thank you for playing along with us @ OCC

    AntwortenLöschen
  5. super genial , gefällt mir sehr, sehr gut Beate ;-) Liebe Grüße und einen schönen Wochenanfang Alex

    AntwortenLöschen
  6. This is a wonderful card - such attention to detail! I love that you shared so many photos of it. Beautiful work on the challenge - thanks so much for joining us at the OCC!

    AntwortenLöschen
  7. Die ist toll!!! Das Innenleben ist "praktisch" mit den vielen Fächern - das muss ich mir merken. Die vielen Details mag ich sehr.

    LG
    herbsti

    AntwortenLöschen
  8. What a lovely gift! I thought it was a beautiful card at first but then seeing all those pages was such a nice surprise. I bet the recipient adores it. Thanks for playing along this week at OCC!

    AntwortenLöschen
  9. This is so creative! Thanks for playing with us at Wee Memories!

    AntwortenLöschen
  10. Your patterns are just beautiful! Great use of them! Thanks for playing along with Wee Memories!

    AntwortenLöschen
  11. What a fabulous pokcet card! Thanks for joining us at Sentimental Sundays! :-) Amy

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate